چگونه کنترل سطح کراتینین من

جمعه 24 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه کنترل سطح کراتینین من

 

چگونه کنترل سطح کراتینین من

که چگونه برای کنترل سطح کراتینین است همیشه چیزی کلیه بیماری های مراقبت از بیماران در مورد. اما کارشناسان چینی می گویند چیزی است که از کاهش سطح کراتینین برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به انجام این کار مهم تر وجود دارد. اطلاعات زیر در مورد راه هایی برای کنترل سطح کراتینین و برخی از اطلاعات دیگر که شما نمی دانید.

چیزی در مورد کراتینین شما باید بدانید

عوامل بسیاری می تواند سطوح بالای کراتینین، مانند دست دادن آب بدن، بیماری های قلبی، مصرف بیش از حد از گوشت، عفونت ادراری، دارو و غیره شود. در حالی که بیماری کلیوی است که تنها یکی از آنها است. پزشکان با استفاده از یک ماشین حساب کلیرانس کراتینین است که کمک می کند تا در تعیین اگر سطح کراتینین در یک فرد نرمال است یا نه. سطح کراتینین است به اندازه کافی برای تشخیص آسیب کلیه وجود دارد، می گویند هیچ چیز که بخشی از کلیه آسیب دیده است نیست. اگر شما در آزمون برای کلیه علاقه مند هستند، شما می توانید به ما ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال.

راه هایی برای کنترل سطح کراتینین ناشی از بیماری های کلیوی

* اجتناب از مصرف کافئین، غذاهای شیرین، محصولات لبنی، گوشت قرمز، مشروبات الکلی، غذاهای فراوری شده و سایر غذاهای چرب.

* یک قاشق چای خوری آب ریحان تازه برگ همراه با یک قاشق عسل نیز می تواند کمک به روشن معده خود را از سموم، که می تواند سطح کراتینین به درجه خاصی کنترل.

* دارچین مخلوط شده در آب یا بهار گراز پودر علف هرز مخلوط با آب می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا و بهبود کلی عملکرد کلیه.

* نوشیدن مقدار زیادی مایعات، به ویژه آب. اگر شما در دیالیز هستند و یا شما از تورم و تغییرات در خروجی ادرار رنج می برند، شما باید توجه بیشتری به مصرف مایعات پرداخت. اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات مربوط به شما در حال استقبال به به ما خروجی ادرار فعلی خود را و دیگر اطلاعات را به kidney-support@hotmail.com ارسال.

مهم ترین چیز برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی

آن است که برای ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. برخی از داروهای گیاهی چینی می تواند به تدریج بهبود عملکرد کلیه وجود دارد. قبل از دانستن در مورد شرایط خاص از بیماران، کارشناسان به بیماران چه نوع از بیماران داروهای گیاهی چینی باید ارائه نمی دهد. اگر شما می خواهم برای به دست آوردن لیستی از داروها، شما در حال استقبال به طور مستقیم مشورت متخصص آنلاین آزادانه و یا ما را ترک پیام.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سطح ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.